Dziekuje...

za wszelkie wsparcie przed kolejnym spradzianem z hebrajskiego. Poszło super!
I o dziwo, im dalej w las słówek i gramatyki hebrajskiej, spotykam co chwilę kogoś, kto mnie pyta o drogę po hebrajsku....a ja coś tam dukam ;)Ale rozumiem co mówią, to jest niesamowite.
A ostatnio rozszyfrowałam napis o robotach drogowych, dobre, co?

Dziękuję też za każde dobre słowo i zachętę do kontynuowania tego marnego bloga ;/
zadziwia mnie to...na pewno nie spodziewałam się

Cały czas towarzyszę myślami pielgrzymom zdążającym na Jasną Górę, pewnie też dlatego, że są nasze siostry wśród nich.
My tutaj też przygotowujemy się do święta, na nasz sposób. Kupiłyśmy ładne doniczki pod kwiaty do Kościoła, nowe kwiaty (nie cięte, ale w doniczkach). Jakoś życie toczy się, czas płynie bardzo szybko...wiele dobroci wokół spotykamy na codzień. Dobry człowiek zreperował nam kran po kilku tygodniach proszenia ;), inny dołożył żarówek w Kościele, bo na 6 czy 5 były aż dwie ;). I tak mamy wiele małych radości każdego dnia, jak widać....

Dla mnie jednak największym zaskoczeniem są osoby, które przychodzą do Kościoła na Adorację...każda jedna. Niektórzy przychodzą na kilka minut, inni na kilka godzin, i trwają dzielnie. Inni przychodzą przypadkiem, zwiedzając Kościół nagle wyciszają się, siadają na końcu, lub idą prawie przed samą Monstrancję. Co człowiek - to cud.
Są też grupy rozkrzyczane. Niektórym pewnie to przeszkadza...mnie nie, tym bardziej, że nie trwa to długo. Czasem, jak tylko się spostrzegą, że jest tu takie miejsce modlitwy słychać "szaa", lub kontynuują głośne rozmowy, wtedy ktoś wrażliwszy zwraca im spokojnie uwagę.

Ale jest to niesamowite. Zwlaszcza kapłani....Taki widok zawsze mnie wzrusza.
A osoby modlą się we wszelki sposób. Tu można zobaczyć bogactwo przeżyć i fantazję...właśnie nie wiemy jak najlepiej ustawić krzesła w Kościele. Wiele osób korzysta z małych stołeczków. Wiele siada na jakby małych dywanikach, które przynosi ze sobą...myślałyśmy żeby coś takiego przygotować, bo naprawdę dobrze jest zmienić pozycję jeśli ktos modli się kilka godzin. Dla mnie samej klęczniki, które mamy nie są niestety najwygodniejsze. Jedni stali w kolejce po rozum, inni po wzrost ;)
Zobaczymy co się da zrobić może kiedy już zaczniemy nocną adorację - łazienka się robi - warunek nocnej adoracji. Na razie narysowana na ścianie, poważnie, jutro wstawię foto ;)

Komentarze