Nowa "atrakcja" na blogu

Może już nie nowa, ale przybyło coś nowego, a mianowicie wstawiłam link do pracy magisterskiej s.M.Wioli, "Przeżywanie życia braterskiego we wspólnocie zakonnej przez Dorosłe Dzieci Alkoholików". Wcześniej wrzuciłam tam ( pod linkami na różne strony, po lewej stronie, dział Ciekawe dokumenty ) już moją pracę. Ale proszę sobie nie myśleć, oczywiście z tego powodu żeby wszyscy podziwiali jaka jest wspaniała, żeby ją kopiowali, itd. Cha, cha, własnie po to żeby ją kopiowali. Jakoś nie mam szczególnego przywiązania do moich "dzieł" ;).
A tak na poważnie, co do mojej pracy, to bardzo celowo ją tam umieściłam, bo moja, i obecność mojej wspólnoty tu, w Jerozolimie, związana jest szczególnie z Adoracją. A drugi powód: żeby choć trochę dać poznać naszego Założyciela, bł. Jakuba Alberione, i co on miał w tym temacie do powiedzenia, bo praca oparta jest na jego tekstach.
Praca s.Wioli, przyznam się szczerze, że jest mi jeszcze nieznana. Temat szczególny, więc myślę, że może będzie trafiona dla odpowiedniego grona osób.

Gdyby ktoś chciał, aby jego praca, lub jakiś artykuł został tu umieszczony, zapraszam, zachęcam, nawet jeśli grono czytelników jest niewielkie (choć czasem mnie zaskakuje ilość zaglądających tu osób), to służę swoim blogiem.

Komentarze