Prośba - już raz wiele osób pomogło!

Dziś otrzymałam maila takiej treści jak poniżej i zamieszczam go za zgodą autorki i osób zainteresowanych.



"napisał do mnie maila mój bardzo dobry kolega, w którym opisuje, że u
jego ukochanej dziewczyny wykryto raka złośliwego, dokładniej jest to
mięsak tkanek miękkich
a usadowił się w okolicy nerki. W chwili obecnej jest poddawana
chemioterapii w Centrum Onkologii w Warszawie. Po serii chemii będzie
poddana kolejnej operacji, tym razem usunięcia nerki. Potem kolejna
chemia i radioterapia.
Prośba jest taka do Was abyście pomogli w tak bardzo prosty sposób jakim
jest oddanie krwi, która na pewno będzie potrzebna Ewie.
Część z Was na pewno zna już temat, bo osobiście bądź telefonicznie z
Wami rozmawiałem i część z Was już zdeklarowała się pomóc za co ja już
dziękuję w imieniu Adama i Ewy.
Jeśli ktoś jeszcze jest w stanie pomóc to proszę o oddanie krwi w
punkcie krwiodawstwa przy jednoczesnym wyrażeniu chęci oddania krwi dla
konkretnej osoby. Po oddaniu krwi należy pobrać zaświadczenie o oddaniu
krwi i ilości jednostek. Nie liczy się grupa,
zasada jest - jednostka za jednostkę.

Informacja do zaświadczenia:

Krew na rzecz Ewy Kurnickiej, pacjentki Centrum Onkologii - Instytutu im.
Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie. Klinika Nowotworów Tkanek
Miękkich i
Kości.


Im więcej jednostek tym lepiej."

Jeśli ktoś może pomóc to będę wdzięczna w imieniu kolegi oraz jego przyjaciela, a zwłaszcza w imieniu potrzebującej :)
Zaświadczenia mogę od was odebrać, dajcie tylko znać, a ja już przekażę je dalej.

Mam nadzieję, że Wam nigdy nie będzie potrzebna taka pomoc.. :)

Komentarze